reklama

Keď (mi) život nedáva zmysel...

Nič nové pod slnkom. Mám zas blbú depku. Už ma jednoducho unavuje každodenná rutina. Zas a znova to isté každý deň... A aj napriek úsiliu, byť len ďalšia z davu, ničím sa nelíšiť od ostatných. Túžba dokázať raz čosi veľké, otvoriť ľuďom oči, upozorniť pritom aj na seba, urobiť niečo pre prírodu, ktorá pod nadvládou celého ľudstva len trpí... Vravíme si inteligentné tvory? Načo sa zamýšľať nad zmyslom života, keď sme len pominuteľná a zbytočná súčasť kolobehu života na tejto planéte? Narodiť sa - umrieť... Príroda dáva bez človeka oveľa väčší zmysel. Kedy pochopíme, že to, čomu vďačíme za náš bezvýznamný život, iba ničíme (tak ako všetko ostatné) ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Asi nie som jediná, ktorá sa počas depresívnejšieho obdobia v melanchólii zamýšľa nad zmyslom nášho bytia. Je to láska? Rodina? Priateľstvo? Kariéra? Alebo snáď viera v posmrtný život, ktorý sa nakoniec nekoná? Možností je množstvo, ale v mojom prípade som ešte neprišla na niečo,čo by mi dávalo neochvejnú silu ísť ďalej, stačí sa rozhliadnuť naokolo a strácam akúkoľvek vôľu sa snažiť o niektoré z úbohých ľudských cieľov, pretože mi v tomto spoločenstve skutočne nedávajú žiadnu pointu.

Stačí sa zamyslieť nad tým, koľko ľudí sa už v minulosti snažilo dosiahnuť niečo, čo bolo podľa nich správne. A výsledok? Križiacke výpravy, nezmyselné upaľovanie "čarodejníc", dve svetové vojny, vojny v Iraku a Afganistane,..., vraždy, utrpenie, krv, krv, krv... A ČO z toho máme? Dejiny tvoriace temnú históriu ľudstva? Úbohé, sme úbohí... A ľudia sa aj tak nepoučia, naďalej vedú vojny, nech už s akýmkoľvek úmyslom, aj tak sú to boje, na ktoré doplatia NEVINNÍ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem tak veľa, keď túžim po tom, aby si konečne všetci uvedomili nezmysly, ktoré robia? Ako ich presvedčiť? Ako VÁS presvedčiť?

Počula som, že človek má prežiť každý deň, akoby bol jeho posledný... Užívať si každé nové ráno a byť rád, že je... Nemyslieť nato, ako niekomu ublížiť, ako vyvolať spor. Spamätajte sa predsa! Veď TO je jediným zmyslom nášho žitia, nič iné... nič...


... nemám chuť smiať sa, nemám chuť žiť pri vedomí, že patrím medzi takýchto ľudí plných nenávisti voči ostatným. Keby som vedela, čo im otvorí oči, urobila by som to... Som totálne znechutená týmto krvilačným svetom...

Barbara Eštvanová

Barbara Eštvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladé dievča, ktoré rado pozoruje a poznáva ľudí... Zoznam autorových rubrík:  S ľudmi o ľudochVšeobecneMyšlienkySvet očami myšiekZo školských lavícNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu