reklama

Boom debility?

V poslednom čase ma stále viac zaráža, čo všetko dokážu ľudia vymyslieť a napísať, len aby sa cítili byť najlepší... Je to v poriadku?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Neviem ako vy, ale ja sa čoraz častejšie a intenzívnejšie presviedčam o tom, že tento blog stráca úroveň... Ako? No predsa čítaním tých najstupídnejších tém, ktoré niekto zo seba vypotí s ešte stupídnejším názvom, aby si naň ľudia klikli a až potom zistili, o čom je vlastne v článku reč... Ak vôbec nejaká je a článok sa neskladá až (!!) z dvoch naozaj "inteligentných" viet, z ktorých jedna je otázkou... Nevravím, že ja v článkoch otázky nepoužívam, ale majú zmysel - vyzvať ostatných, aby napísali svoj názor a pocit z príspevku, ktorý má však určitú pointu a neskladá sa z pár slov zosekaných v jednej primitívnej a krátkej vete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fascinuje ma aj téma, ktorá sa na stránke blogu objavuje stále viac a viac - sex. Chápem, že každý človek si rád z času na čas prečíta nejaký ten príspevok o sexe (ani ja nie som výnimkou), ale aby bol dennodenne zaplavovaný 5-10 a aj viac blogmi o sexe? To je už naozaj trochu veľa, nemyslíte? Niekto určite povie: "Nečítaj si ich..." . Hm, a dá sa to? Keď sa zabúda na perex, ktorý pootvára dvierka k obsahu a názov je veľakrát zahalený tajomstvom? Už nehovorím o štýle, akým je táto téma písaná... Neviem, ale... to je tu toľko zvrhlíkov, že si prečítajú nechutný článok a ešte majú radosť z toho naň pozitívne reagovať a diskutovať nemenej vulgárnym spôsobom? Som až tak konzervatívna, keď nemám pocit, že by tento blog mal byť útočiskom pre tých, ktorých vyhadzujú z iných stránok pre spôsob, akým prezentujú svoje sexuálne chute a aj samých seba?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som sa dopočula o možnosti blogovania a začala som rozmýšľať nad prvým článkom, stále znova a znova sa mi v mysli vynárala len jedna túžba - napísať článok, ktorý by nebol zavrhnutiahodný a bol by na môj vek aspoň chabým priemerom medzi ostatnými, ktorých blogy som si prečítala, aby som sa inšpirovala, o čom písať... Poviem vám, že to bolo niečo iné, ako teraz... Bála som sa, že ma ostatní skúsení bloggeri vysmejú, pretože ich príspevky boli na úrovni a dodnes mám pár vyvolených, ktorí ma zaujali postojmi, aké majú... A vy ďalší? Skúste si uvedomiť, že nepíšem pre sexom posadnutú zberbu. Nepíšem ani preto, aby som sa tešila z toho, akú mám čítanosť, či karmu (aj tak si ju väčšina "najmúdrejších a najlepších" na tomto blogu naklikáva). Nepíšem preto, aby som bola v novinách, hoci každý by to chcel, inak by tu nebol zaregistrovaný. Slovom - nepíšem pre samoľúbosť a pýchu. Píšem preto, lebo viem, že niekde medzi vami sú aj takí, ktorých zaujíma názor bezvýznamnej študentky na rôzne veci a poniektorí vedia aj civilizovane diskutovať (áno, mám málo článkov, ale o to viac na nich pracujem, aby stáli zato - menej je niekedy viac). Čo k vám, ktorí medzi "moju krvnú skupinu" nepatríte? Uvedomte sa a neničte kvalitu dobre robenej práce slušných bloggerov.

Barbara Eštvanová

Barbara Eštvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladé dievča, ktoré rado pozoruje a poznáva ľudí... Zoznam autorových rubrík:  S ľudmi o ľudochVšeobecneMyšlienkySvet očami myšiekZo školských lavícNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu